Гаряча лінія. У прикарпатській школі дітям створили нестерпні умови?

На нашу "Гарячу лінію" надійшло звернення з Доинського району, у якому представники батьківського комітету просять висвітлити проблему, яка склалася у їх навчальному закладі. Подаємо лист в оригіналі:
 

Доброго дня редакціє! Просимо прийняти скаргу і перевірити школу,що знаходиться за адресою: Івано-Франківська обл. Долинський р-н Болехівська міська рада с.Підбережжя Під час рейду на шкільну їдальню якою керує Кульпа Галина Григорівна, де постійно продають солодкі газовані напої, жуйки,чіпси,сухарики та всякий інший хімічний непотріб, все було прибрано і заховано,а директор школи Личак Галина Богданівна разом з учителями "навчала" дітей, якщо хтось з перевіряючих про це запитає,то відповідати що в нас такого ніколи не було.Старшим дітям погрожували заниженими оцінками.І це незважаючи на постійні прохання батьків не продавати дітям нічого крім їжі. Також просимо звернути увагу на вчителів : Цюк Ольгу Ярославівну вчителя математики,котра має особливі методи навчання,а саме: б`є дітей в потилицю зі словами:зараз тобі проясниться або тягне за волосся до тих пір, поки дитина не заплаче зі словами:зараз до нас приїдуть музики. Був випадок коли хлопчика з п`ятого класу вдарила так,що він упав головою до парти і потекла кров з носа,при цьому урок продовжувався далі і дитина немала змоги вийти з класу. А також вчителя англійської мови Головко Лесю Василівну,котра постійно знущається з дітей,б`є дітей по голові,тягає за вуха,обзиває дибілами,недоумками,глухими,заставляє ходити на додаткові уроки щоб отримати лишні гроші, жодна дитина з цілої школи незнає англійської мови. Замість пояснень на уроці Леся Василівна постійно вирішує свої особисті проблеми з коханцями по телефону, або ж лакує нігті, любить перекусити яблучком. Діти на її уроках не мають права ані позіхати,ані кашляти за це їх зразу покарано тим,що до кінця уроку стоять у кутку. Ще у нас є одна перестаріла особа Юрків Євдокія Михайлівна,котра обзиває дітей і недавно стався випадок коли вона невідпустила з уроку дитину котрій стало погано і без нагляду відпустила додому. Спортзалу в нашій школі нема,уроки фізкультури непроводяться, класи непровітрюються,дітям постійно погано,болить голова. Просимо провести анонімне опитування дітей. Ми хочемо щоб з наших дітей виросли здорові розумні діти,а не якісь залякані тваринки. З повагою і надією на краще батьки.



Якщо ви помітили помилку виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.

Коментарі:
Гість, 31 жовтня 2013, 19:20
в село провели інтернет!
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 0:27
ГАЛИНКО ПЕРЕСТАН ПОЗОРИТИ РІДНЕ СЕЛО Учительській колектив і саму себе, бо ти дуже за.......!!! ПОВТЕРАЙСЯ
Відповісти

Іосіпівна, 06 листопада 2013, 18:29
Борисівна я попережала шо золоті подаркі боком вийдуть.
Відповісти

Гість, 07 листопада 2013, 12:05
дівчата!ви вже пішли одна проти одної!!!!!!!як після цього можна вам довіряти дітей????
Відповісти

Гість, 07 листопада 2013, 7:22
Ти дурепа, навчись писати без помилок "Іосіпівна", "попережала", "шо"! НЕ ПИШІТЬ ВІД ІМЕНІ ВЧИТЕЛІВ, хто тобі дав право!
Відповісти

Борисіна , 07 листопада 2013, 8:43
Правда болить.
Відповісти

Гість, 07 листопада 2013, 17:15
Видно, хто писав! "Борисіна"!
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 18:07
ЛЕСЯ!!!ПЕРЕСТАН ПОЗОРИТИ РІДНЕ СЕЛО Учительській колектив і саму себе, бо ти дуже за.......!!! ПОВТЕРАЙСЯ
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 19:13
Ото до Унііі вступають , Лезбіянками Поставали , а тепер сваряться. Та хочуть зробити ЛЕЗБІЯНСЬКІЙ МОНАСТИР. Мабуть кінець льудства буде?????
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 18:33
Ну ти і дура !!!. Нетреба було це писати. Всі правду узнають.
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 19:24
Проводиться в школі набір нових кадрів жіночого полу вік 21-30 років тілкі лезбіянкі . Приймальна комісія ГАЛИНА БОГДВНІНА Ласкаво просимо
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:44
Не пишіть від імені всіх батьків хто вам дав на це право
Відповісти

Марія, 05 листопада 2013, 20:40
Читайте статтю ,курви, "Гаряча лінія. Дирекція школи відкидає звинувачення" Учіться як треба писати... Я пишаюсь таким директором
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 15:41
все написане в анонімній скарзі це все правда на 100%,але описано тільки маленьку частину того, що відбувається насправді в цій школі.потрібно приймати якісь міри.хто хоче і може щось змінити хай подумає.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 18:08
Про що можна говорити на рівні держави, якщо село в якому живе не цілих 3000 чоловік не може навести в себе порядок і терпить такі речі у своїй школі. Замість того щоб кричати в інтернеті - зберіться батьківським комітетом і дайте зрозуміти своїм вчителям що вони всі погані, а як не подіє то посадіть когось на палю :-D
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 12:28
так так я згідна Ольга Ярославівна забагато собі позволяє , бє дітей тай заставляє писати у куті самостійну.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:16
Ольго Ярославівно ставте дітей вкут на коліна другим разом -може перестануть писати.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:58
Яка неграмотна,фальшива, прехлива Людина що це написала
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 12:43
Від неграмотної читаю!"Прехлива")))Може через "Б"???)
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:48
прехлива
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 19:48
чого за правду кипішуєте?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 19:49
Яку правду? Брехню!!!!!!!!!!!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 21:39
правду кажуть в очі ,а не малюють підлі анонімки
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 15:45
за таку правду принижують дитину.та занижують оцінки.замість того,щоб задуматись.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:17
а хіба це підлість відстояти честь діточок?
Відповісти

Гість, 31 жовтня 2013, 20:37
і хіба більшість дітей не дибіли і недоумки?
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 7:56
якщо більшість дітей дибіли і недоумки то чому з ними не працює психолог?а сидить і протирає даром спідницю.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 10:30
та їй самій треба до психолога
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 12:46
Оце вже в яблучко)))!!
Відповісти

Гість, 01 листопада 2013, 8:01
Сучасні діти це не ті школярі що були колись, які мали повагу до школи та особи вчителя...теперішня розкутість та вседозволеність породжує конфлікти між вчителем і учнем які вдало останній фільмує і на тобі "сенсація.. непедадогічні методи.." Моя порада батькам..виховуйте дітей так як виховували колись нас, а то вже занадто діточки собі позволяють. А на рахунок столови, то тут підтримую.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:12
так про що я і мовлю... Більшість теперішніх дітей - дебіли і недоумки, які просто нагло дратують викладачів... /Результат надсучасного виховання комп"ютером, телефоном, телевізором і вседозволеністю... Ось вам і майбутнє України крізь призму такого дуже хваленого дитячого права...
Відповісти

Гість, 01 листопада 2013, 10:52
ГНАТИ ТАКИХ ВЧИТЕЛІВ ПАГАНОЮ МІТЛОЮ ЗІ ШКОЛИ, ПЕРЕСТАРІЛУ СУБСИДІЮ НА ПЕНСІЮ А ТИХ ШО З КОХАНЦЯМИ БАЛАКАЮТЬ НА УРОКАХ І НІГТІ МАЛЮЄ НА БІРЖУ ПРАЦІ
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:47
Твоя мама винна, шо тебе народила, і нехай не виправдовується, що тоді не було абортів...
Відповісти

Гість, 01 листопада 2013, 19:05
Шановні батьки!!! Чи звертались ви з цим болючим питанням до сьльського голови? Ми знаємо що вона змогла сприяти у будівництві цієї школи, невже вона відвернулася і не стала на захист ваших дітей від таких вчителів?
Відповісти

Гість, 01 листопада 2013, 22:13
Агааааа!На місце перестарілоі особи е претендент?То е вчиткль пенсійного віку! Гріш ціна тим батькам!
Відповісти

Гість, 02 листопада 2013, 3:11
Наговорити на вчителів можна багато поганого але спершу треба розібратися з якою метою це було написано ! Людина а точніше майбутня вчителька яка це писала не врахувала одне' що не бувши вчителькою поставила собі сама хрест на майбутній кар'єрі.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 16:35
кого з 8 осіб саме маєте на увазі?
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 22:47
Згідна на всі 100!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 10:24
не забувайте шановні працівники НЕ ЗАМІНИМИХ НЕМАЄ
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 21:40
та невже замінять тобою?
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:10
у мене на щастя тої освіти нема
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:44
а чим ти займалася,коли другі здобували освіту?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 8:00
Освіти тобі бракує точно!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 14:05
золоті слова
Відповісти

Гість, 01 листопада 2013, 23:20
Діти теж не святі!!!!
Відповісти

Гість, 02 листопада 2013, 9:32
Як цю особу, автора цього листа, виховали батьки, що так зневажливо ставиться до старшої людини, вчительки з великим стажем роботи, ветерана праці. Батьки та учні, яких вона вчила, вдячні Євдокії Михайлівні за її сумлінну працю.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 10:26
виховали так щоб за своїх дітей перегризати горло
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 8:06
У тварин більше доброти, ніж у тебе! Шкода дітошок, що виховуються у ваших родинах. Дивлячись саме на вас вони перегризуть вам горло.
Відповісти

Гість, 02 листопада 2013, 20:12
Кричуща безграмотність ,рівень інтелекту і тупість авторів листа очевидна.Мабуть такими є і їхні ображені"нещасні"діточки.Ясно,що написано не для захисту дітей,а з метою всіх обпаплюжити ,переслідуючи власний інтерес.А Вам ,шановна Явдокіє Михайлівно,низький уклін і величезне спасибі за виховання мого сина.а Вашого учня.Мої діти яких вчили ці вчителі мене підтримують і обурені накленпом на педагогів.А авторам листа все обернеться їхніми ж вчинками і їх донечки та синочки обов"язково "віддячать"батькам коли виростуть за таке виховання
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:42
а я відповідаю за кожне своє слово
Відповісти

Гість2, 05 листопада 2013, 16:58
догадуюся чий даний коментар....
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 18:45
А я підтримую авторів листа!! Те, що твориться в цій школІ - ЖАХ. Батькам просто увірвався терпець, тому і нарешті розворушилися. М О Л О Д Ц І
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:49
Твоя мама винна, шо тебе народила, і нехай не виправдовується, що тоді не було абортів...
Відповісти

Гість, 07 листопада 2013, 20:35
При чому тут мама? Ти вичитала десь фразу і вирішила "умом блєснути"? Тільки от це діє проти тебе!!! То,напевно, на педагогічному таких фраз вчать, так?
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 22:50
А що саме твориться, чому ЖАХ? Ви найперше виховання починайте в своїй сім'ї, а потім скидуйте на вчителів!!! Подивіться як ви вихоувуєте своїх дітей!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 18:01
Згідна
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 9:43
А то вже вчителі мають право на таке хамське відношення?
Відповісти

Гість, 02 листопада 2013, 22:08
Не мжу зрозуміти чому ці матері. автори цього листа, так ненавидять людей, а зокрема, вчителів? Вас же також виховували якісь матері, вчили вчителі, то невже нічого доброго не посіяли у ваші душі? Я як мати і бабуся дуже обурена і порадила б цим матерям сісти подумати, вирішити все мирним шляхом, а у вчительки - пенсіонерки попросити пробачення хоча би через інтернет. Вам, вчителі, співчуваю, бо колись також вчителювала. Не падайте духом, я розумію вас!
Відповісти

Гість, 02 листопада 2013, 23:16
Професія вчителя вона не легка, вона від Бога, всі інші професії від вчителів. Я учень цієї школи, низький уклін нашим вчителям. Весь педколектив у нас гарний, хто хоче вчитися той і здобуває знання, а що буде з тих дітей, що їх батьки такі нісенітниці пишуть. Витримки вам педагоги, тяжка у вас професія. В даній ситуації не вдячна. Я особисто дякую, а саме директору школи. ВИ - НАЙКРАЩІ)
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:18
І профефія повії теж від вчителів? Перечитуйте хоч, що написали.
Відповісти

Гість, 07 листопада 2013, 18:36
Ось і перечитуй, що написала...
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:45
повія -не професія ,а рівень моралі
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 16:22
Ви Галина Богданівна закривали на те очі , що дітей Ядами підкормлюють. Вам там немісце. Поінтересуйтесь скількі хімічних компонегтів містять чіпси сухарикі та вода і саме які, і якій вони мають вплив на підлітковий організм, а скме імунітну сестему.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:22
А котрій дитині вчителі засунули чіпси до рота.Чи за свої гроші їх купили і роздають дітям.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:48
а ти читай і другу частину коментаря,а не тільки те,що тобі підходить
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:15
можна купити у першому ліпшому магазині.але школа не перший ліпший магазин.ДУМАЙТЕ ПРО ЩО ВИ ПИШЕТЕ?
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 21:37
А чим і де отруєна Ваша "імунітна сестема",що Ви жодного слова грамотно написати не можете?А щодо сухариків та чіпсів, то їх можна купити у першому ліпшому магазині,де про здоров"я дітей теж ніхто дбати не буде.Самі виховуйте дітей так,щоб вони на вітрини з шкідливими продуктами навіть не дивилися.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:15
стовідсотково!
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 0:14
Саме найкраще буде, якщо ми просто перестанемо писати, виправдовуватись. Та й перед ким? Невже ми не розуміємо навіщо кинули кістку - щоб погризлися. А вона, та скотина тихенько посміхається. То ж навіщо давати їй такий привід? А якщо вона не зрозуміє то найкраще написати офіційного листа до суду за образу гідності. І не забувайти, що на світі є ще інший суд - СУД БОЖИЙ!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 23:14
Мабуть Ви дуже давно вчилися в школі. Тому що теперішній колектив аж ніяк не злагоджений!!! Сьогоднішній колектив ладний горло перегристи один одному, щоб отримати більше годин чи класне керівництво. Тепер вчителі на дітей зовсім не зважають, їм щоб була робота. Зверніть увагу, що в колективі працює багато молодих вчителів! З колишнього колективу багато вчителів уже або на пенсії або ж померли... тому про які знання можна говорити... Сумно і прикро що таке відбувається в нашій школі...(((
Відповісти

Гість, 07 листопада 2013, 20:43
І що з того що багато молодих вчителів? Деякі з них знання кращі дають за старших колег!!! До цього треба мати хист і талан.....а вік, переважно, не відіграє великої ролі!!
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 11:20
я, учень цієї школи, хочу висловити своє негативне ставлення до цієї "писаки", адже провчившись у цій школі, я отримав досить міцні знання, які мені знадобилися у майбутньому, і я ніколи не повірю, що у цій чудовій школі із таким прекрасним, злагодженим колективом може відбуватися щось подібне. Особисто від себе хочу подякувати вчителям історії, української мови, математики
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 9:35
Нас багато , поганих вчителів проучим !!!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 16:53
Чого ви вирішили, що треба їх провчити? І що саме по нету? Йдіть в прокуратуру, до судлу! Вперед! А то лишень кричать анонімно! І ніхто щось не напише своє справжне прізвище, лишень гості. Тепер половина людей буде йти на вулиці і думати-може той писав, а може оцей! Підіть в любий сільський магазин, там тепер ця тема номер один і не анонімно!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 16:25
Але це факт!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:16
ПідбереЖЖі може, шановна?)))Ну і не соромно ото писати дурню?))
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:17
йой, учениці... Ніц не навчилассі....
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 18:51
Я теж колишня учениці цієї школи.Вчилася на відмінно, а коли пішла до університету, то зробуміла, що мої знання - нище середнього. В Підбережі більшість вчителів ходять по зарплату, а не для того, щоб чого навчити дітей!!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 8:29
Це приклад, коли вчителі навпаки завищують оцінки.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 21:46
тобі і університет не допоможе, бо слово "нище" грамотно писати тебе не навчили і там.то хто винуватий далі?.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 21:42
У школі тобі ,напевно,дуже завищували оцінки
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 22:54
А ви колишня учениця, що саме робили, щоб ваші знання були на вищому рівні? Можде тр було більше читати, займатисчя, а не чекати, щоб все залетіло само в макітру? Я, наприклад, задоволена своїм рівнем знань і нема чого спихати свою відповідальність на когось...
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 16:32
Соромно читати такі наклепи про вчителів.Спочатку батьки виховуйте нормально своїх дітей,а якщо не подобається школа і вчителі,то забирайте своїх діточок в інші школи.Не позорте себе.Вчителі в цій школі гарні.
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 18:53
І так уже багато бітьків позабирали своїх дітей! Думаєть це вихід? А як щодо дітей, яким потрібно добиратися до нового навчального закладу щодня?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:53
а ще свині,у яких нема совісті
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:21
де ваша грамотність?риють кроти
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:54
а ще свині,у яких нема совісті
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 19:28
Пітримую!!!!!!!!!!!!!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 21:49
таким як ви у ніякій школі не буде добре,бо ви всюди будете рити
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 17:17
Як випускник цієї школи хочу сказати, що більшість написаного, все таки, правда!Згідний, що діти тепер теж не подарунок, однак і лист не стосується всіх вчителів. В цій школі є справжні Вчителі, але нажаль не всі.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 8:10
окремо хочеться подякувати ЛЕСІ ЯРОСЛАВІВНІ.ЛЮДМИЛІ ЯРОСЛАВІВНІ.УЛЯНІ МИХАЙЛІВНІ.ГАЛИНІ СТЕПАНІВНІ.СВІТЛАНІ ЯРОСЛАВІВНІ.ДАРІЇ ВОЛОДИМИРІВНІ.НАДІЇ ЙОСИПІВНІ.ВОЛОДИМИРУ БОГДАНОВИЧУ.МИКОЛІ ІВАНОВИЧУ.МАРІЇ ВАСИЛІВНІ.ОКСАНІ ЯРОСЛАВІВНІ.МАРІЇ ВАСИЛІВНІ.І НАШІЙ ГОЛОВІ СЕЛА НАДІЇ ВАСИЛІВНІ,ЯКА ДОКЛАДАЄ БАГАТО ЗУСИЛЬ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ЦІЄЇ ПРОБЛЕМИ.ВЕЛИКИЙ ВАМ УКЛІН ЛЮБІ ВЧИТЕЛІ.
Відповісти

Житель села, 04 листопада 2013, 9:42
І як цікаво голова сільради докладає зусиль? Сама найбільше і говорить.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 8:42
так це справжні ВЧИТЕЛІ.
Відповісти

Гість2, 05 листопада 2013, 17:04
100% підтримую даний коментарій....розумналюдина написала....
Відповісти

Гість2, 03 листопада 2013, 17:39
Все,що написано,окрім про Євдокію Михайлівну,правда!!!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 10:29
вона не виняток.якщо ветеран праці то і хай відноситься до дітей так .як треба.а не обзиває їх
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:45
Явдокія Михалійвна николи нікого не прозиває це наклеп
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:58
Повністю підтримую. Сама випускниця цієї школи. Спогади про неї залишилися погані. Звичайно, були вчителі, які заслуговують слів вдячності і по сьогоднішній день (1-3), а були й такі, які залишили осадок на душі й до нині.Коли бачу їх сьогодні, то привітатися зосвім немає ніякого бажання, але виховання цього вимагає. Не вони мене так виховали, ні... Вчилася добре на "4" і "5", а коли пішла у 10-11 клас в іншу школу, то закінчила на відмінно. Університет також закінчила з червоним дипломом. Батьки - молодці. Зараз не той час, що був колись, зовсім інший рівень виховання. Діти розпущені, правильно, але багто в цьому винні вчителі. ВОни самі красять нігті на уроках, то що можна хотіти у дітей. З кого дітям брати приклад? На кого рівнятись? Давно треба провести кадрові зміни у цій школі.
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 18:56
Чиста правда!! Про усіх вчителів!!!
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 21:33
Так, давайте заберемо дітей. Тоді закривайте школу, та ви вчителі ідіть на біржу праці, бо бачу робота в теперішній час вам неважлива. Вчитель має відповідати високому слову вчитель, навчати дітей правельного шляху, а не травмувати психіку. І все що написано це правда і добре що хтось це написав.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:19
тебе не навчили ніфіга, і вже не навчать... І на "правИльний" шлях ніхто не напрямить...
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:25
Дивлюсь на себе... Працюю на трьох роботах, відстоюю свої права і взагалі справедливість... Ворогів не маю, ніхто поганого слова про мене не скаже)) Дивлюсь на свою дитину. Йому рочок і сім місяців... Що далі?)) А слухаю свою маму - викладачку з 40-літнім стажем.... Дико стає... Уроди в 1-му класі з айфонами на уроках, книжку відкривати не хоче, а маманя з ІТалії приїжджає і качає свої права, бо хто ж для неї заслужена вчителька... Бидло, мабуть, бо не має золота на всіх пальцях, шиї і зубах, не має найновішого айфона, фіата з італійськими номерами та "роботодавця"-іноземця, якому за вищеперераховане у свій час мила унітази і смоктала те, про що у молодших класах вголос не говорять...
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:25
Про когось конкретно з італійськими номерами пишете?)))))))))))
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 21:42
Про те що хтось написав, що більшість дітей дибіли і недоумки , раджу подивитися на себе і на своїх дітей , і не давати оцінку іншим. А педагогів так на 40% здалося б поміняти.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:56
а ти хоч вмієш порахувати тих 40 відсотків?
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 20:13
Якщо ти вчився то порахувати це нескладно... А вчителів треба міняти! Впершу чергу пенційного віку щоб дати можливість молодим працювати!!! Вслід за пенціонерами тих хто несправляється із свойіми обовясками!!!!
Відповісти

Гість, 03 листопада 2013, 22:58
Знайшли до чого вчепитися - до школи. Те що бідно живем, що є сімї, які буханку хліба не мають за що купити, що роботи немає, корупція процвітає... мовчите. І чим більше ми будемо писати, тим більше будемо позорити на весь світ наше село. То ж краще було б помовчати!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 8:15
Цим ділом малаб занятись ПРОКУРАТУРА
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 9:41
Позор тим кому доручено навчати, для такої школи європейського стандарту треба провести кадрові зміни, і як хтось зазначив на 40%.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 9:36
Це самий класний комент!!!!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 8:00
всі хороші відгуки написали самі вчителі на свій захист
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 18:05
Я не вчитель, і пишу хороші відгуки ,Будьте розумні поважайте одне одного
Відповісти

Гість2, 05 листопада 2013, 17:08
1.доведи що ти не вчитель.. 2.попри повагу потрібно дивитись правді в очі
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:35
Ідеться про повагу до Явдокії Михалівної,ДО ЇЇ ВІКУ ТРЕБА ДОЖИТИ.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 9:40
Ну капец, це лише ваша особиста думка і вистачить переливати з пустого в порожнє- це ж нічого не дасть! А якщо хтось невдоволений, не ховайтеся під маскою аноніма, а звертайтеся офіційно, а то розвели сільські плітки - нема, що робити? Чесне слово село селом!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:06
Анонім, відкрий своє личко! Що слабо?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 7:58
Як би його мав!!!!!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 8:19
В той час вислуховувала твою бабу, яка жалілася на тебе та твого сина!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 10:20
але коли батьки зверталися до деректора то вона не мала часу приняти деякі заяви.і про що ви тут говорите?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 8:23
В той час вислуховувала твою бабу, яка жалілася на тебе та твого сина!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 9:49
Але вже тепер і плітки з ноу-хао - по інтернету. 21століття!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 9:48
Як до вас звертатися, коли ви потому на випускних оцінках відбиваєтесь, згдали?
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 9:53
НЕправда-у половини дітей ці оцінки і так натягнуті. Подивіться в щоденник до свого бебі-чи дійсно ці оцінки заслужені? І звертайтеся до дирекції школи - не переживайте 1 не покладуть, чи будете тепер спілкуватися по інтернету?
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 10:09
По інтернету батьки дуже відважні,коли пишуть анонімно, а якщо прийшлося б говорити в очі, то зразу скажуть, Боже та як вони могли таке написати, так спозорити наше село і школу!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 10:23
тому що мстите дітям.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 14:24
І мені відомо що у вас там своя ірархія. Гроші виділили на школу, а скількі до школи дійшло, одна Головиха знає і Деректриса???
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:50
Твоя мама винна, шо тебе народила, і нехай не виправдовується, що тоді не було абортів...
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 14:30
Тому ходять по батьках жебрають кошти на школу. Краскі, фіранкі,,,?
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:55
А котрий вчитель забрав краски і фіранки додому?А може ваші діти навмисно знищили шкільне нове майно.І немає іншого виходу
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 19:02
Все має свій ресурс!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:10
так не грамотно пишеш, що в кожному реченні помилка на помилці, і ще обіжаєшся що тебе відносили в ряди негативних учнів, та ти тільки до них і належиш! Тому й пишеш тільки анонімно, бо так слабо сказати і стидно напевно за свою неграмотність!!!!!!!!!!!!
Відповісти

Гість, 07 листопада 2013, 20:29
Ліда, ліда... Поїзд їде...
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:12
Ну у Вас і виховання....
Відповісти

Гість випускник, 04 листопада 2013, 13:20
Згідний діти вже не ті, але вчитилі обнагліли до крайності. Вимагати від батків гроші на ремонт , та в подарок на день народження золоті прекраси, та отримувати зарплату з наших податків і іздіватись над нашими дітьми. Та робити бізнис .Мене також занижували і відносили в ряди негативних учнцв. А Явдоха нехай воспитує своііх онуків , а неробить різницю між дітьми, вона також медом помазана. Таким там не місце. Палиць до низу. Нагнути ііх реазом з Головихою в одну позу!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 19:25
Нагни маму з татом в одну позу.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 9:07
Ніхто не вимагає подарунків, а ми самі батьки, купуємо всяке гамно на 100 рублів, що вони потім не знають, шо з тим робити і лишають по класах, а потім лише засуджуємо, щоб до наших діточок краще ставилися. З мене наприклад, ніхто не вимагав золот прикрас. Ви про що, Шановні мамочки?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:39
З одного учня 100гривень !!!!!!!!!!!!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:34
З одного учня!!!!!!!!!!!!!!
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 19:38
Ліда, ліда... Поїзд їде...
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:34
Так не грамотно написано, що в кожному реченні помилка на помилці, і ще кажеш що тобі занижували оцінки і відносили до рядів негативних учнів, та ти тільки й до них належиш!!!!!! Це ще один доказ того, що оцінки ставлять справедливо в цій школі. Хто хоче вчитися, той вчиться...
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 13:28
Ту грамотність нідочого, але факти, кому ми довіряіім своііх дітей. Батьки МОЛОДЦІ!!!
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 19:12
Ліда, ліда... Поїзд їде...
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 21:52
бути неграмотним у 21 столітті це нормально????
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 16:33
В село провели ІНТЕРНЕТ!!!!!!!! Можна наговорити, побрехати, ! А Щоб ти Здох! Щоб тобі очі повилізали! Чи ви показились, чи що? Якого ти нечистого полохаєш наших курей! — крикнув Лаврін, стоячи на щаблі. — Хіба не бачиш? Свою курку впіймала на вашому сідалі. — Хіба ж ми просили твою курку на наше сідало? — гукнув Лаврін. — Чи шапку перед нею здіймали, чи що? — Верни лишень мені яйця, бо моя чорна курка вже давно несеться на твоєму горищі.Ой Боже мій! Це не Мотря, а бендерська чума. Вона мене з світу зжене!
Відповісти

Житель Підбережа, 04 листопада 2013, 15:47
Шановні вчителі! Найперше хочу побажати Вам терпіння, так як це в нашому селі вперше (плітки по інтернету). Насправді ніхто не зможе висловити ці негативні думки Вам особисто в очі. Тож мені б хотілось, щоб Ви зробили з цього висновки і надалі оцінювали знання дітей справедливо. Не потрібно завишувати оцінки. Нехай батьки самі підключаться до нвчання своїх дітей і тоді вони зрозуміють на яку оцінку їхня дитина заслуговує. Моя дитина навчалась тут не на відмінно і в навчальному закладі підтвердили, що знання відповідають тому рівню з яким вона цю школу і закінчила.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:28
ну то встановіть за 5 хвилин автора листа.всім цікаво
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 16:51
Опозорились на увесь світ і більше нічого. Подивіться на інші статті цієї газети. Ніхто нічого майже не коментує, А ми .... Всі з нас тільки сміються!!! В СЕЛО НАРЕШТІ ПРОВЕЛИ ІНТЕРНЕТ!!!!!!!!!! ЯКИМ МИ ЩЕ ТІЛЬКИ ВЧИМОСЬ КОРИСТУВАТИСЬ! І ми ще не знаємо що встановити з якого компютера був написаний коментар або стаття (хоча вони ніби анонімні) Без жодних пробле за 5 хвилин
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:24
Так поводітся щоб несміялись
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 15:57
З цього листа можу погодитись з поведінкою Лесі Василівни. Хочу вам сказати, що ми ще не дійшли до рівня Америки, де можна на уроках допускатись до вирішення своїх проблем і потреб. Краще взятись за навчання дітей, особливо звернути увагу на молодші класи тому, що старшим ви вже не допоможете. Не потрібно вчити їх зазубрюванню слів,їх потрібно розуміти та знати граматику.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:09
Невже всі ви вірите, що у всьому винні вчителі!!??!!?? Я провчилась в цій школі, не маючи до них жодних претензій!!!! А це тому, що правильно треба виховувати своїх дітей, батьки!!!!! Чомусь мене ніхто не бив, і ніхто не обзивав, бо мене правильно виховали мої батьки, вони навчили мене не допускати собі зайвого, але вчили і не мовчати!!! А про Лесю Василівну, чиста правда, допускати собі робити таке на уроці, не поміститься в жодні рамки!!! Вона має навчити дітей англійської мови, як фарбувати нігті вони і так знають!!!!! А стосовно Євдокії Михайлівни...Як автору листа не соромно таке писати про неї!!!?? Вона навчила багато дітей, і всі тільки дякують їй!!! Батьки, ваші діти виділяються тільки великою самовпевненістю, а не розумовими здібностями, і з такою поведінкою, вони не заслуговують на таких хороших вчителів!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:46
Цим ділом малаб занятись ПРОКУРАТУРА
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:19
Що ви лиш про Лесю Василівну? Про Ольгу Ярославівну теж правда! Спитайтеся в учнів 5 класу! Вони всі свідки, як вона вдарила дитину, що кров з носу пішла, це правда 100 процентів! Як не знаєте, що за дитина, то взнати легко- ця дитина з гарної і до речі поважної сімї. Так що і з нею тр розбиратися!! Абатьки і зверталися до клас керівничкиЮ вона в курсахю
Відповісти

Адекватний, 05 листопада 2013, 19:10
Іноли треба і вдарити!!! А то невігласи тьмущі!!! Правда по сраці, а не по голові. Наше укоаінське "Без бука не йде наука" - актуальне! А ще - "Бий, поки маленький, бо потім пізно буде"Маленька дупця то є найсприятливіше місце у дитини після того, як слова гублять для неї будь-який зміст. Як це не дивно, але між дупцею і мозком дитини спостерігається позитивна кореляційна залежність.-))))
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:34
Ще ж жарт, так?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:11
Ліда, ліда... Поїзд їде...
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:50
Особливо учителька ХІМІЇ ЗАЖЕРІЛА НЕМОВ ЛЬОХА, а мозгу то нема!!!!!
Відповісти

Гість, 08 листопада 2013, 9:24
не ображайте вчительку хімії.вона справедлива.
Відповісти

Гість, 10 листопада 2013, 10:54
А з якого сасу таков стала...?
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:31
йомайо, ото понаписувало... Я б тебе ше зо три роки в третьому класі потримав... Випускниця, куррррва....Реально позорите свій населений пункт на весь світ...
Відповісти

Гість випускниця, 04 листопада 2013, 17:21
І яб неростила того щоб моііх дітей тягали за волосся. На те є батки , і баткам усе неможна. Я пропоную зміну кадрів на 60/70%. В якому столітті ми жевем що вимагають від дітей подарунків. Корупція це паразетизм, а паразитуів потрівно періодично вигублювати. А Деректор в шклі займаєся незаконною підпреємницькою діяльностю. А потім погрожувала заниженими оцінками, щоб мовчали. І кому матері довцряють своііх дітей.
Відповісти

Жартівник, 05 листопада 2013, 19:14
Дитині змалку прищеплюється саме основне знання у житті: що можна, а що - ні! А от тут "без бука не йде наука"! Так казала моя бабуся, і в той час я був з нею категорично не згідний, а от зараз, досягнувши її віку, погоджуюся на сто відсотків!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:26
Цим ділом малаб занятись ПРОКУРАТУРА
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 21:54
так.і притягнути наклепників до відповідальності
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:57
Особливо учителька ХІМІЇ ЗАЖЕРІЛА НЕМОВ ЛЬОХА, а мозгу то нема!!!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 18:11
Та занижували . І продовжають даді... Я думаю що прийшов кінец. Коли всі учетелі пройдуть ПЕРЕАТЕСТАСІЮ.
Відповісти

Жартівник, 05 листопада 2013, 19:47
Не дочекаєшся,дурбасе чи дурбасихо! Тобі треба зробити переатестацію мізків, аби правильно міг думати!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 21:56
Шкода,що тобі "кінец" не зробить ніяка "переатестасія"
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:32
І вислухати всіх дітей ПСШ, де вони чіпси та сухарикі купляли.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:34
чому батьки не звернуться у ПРОКУРАТУРУ????
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 18:14
Мої вчителі найкращі в світі! Може Вони в чомусь і помиляються, але я їх всеодно люблю і буду любити все життя!!! ЩО Б ВИ НЕ ПИСАЛИ І ЗУБАМИ НЕ СКРИГОТАЛИ 9 клас
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:57
Що занижують це факти. До них відносяться Явдокія Михайлівна, Марія Василівна, Надія Йосипівна, Наталя Борисівна. Жалко одного вчиля Олега Олексійовича, які ннвитримав ту опстановку.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 17:36
Звертаюся до того аноніма, що йому оцінки занижували.Так не грамотно написано, що в кожному реченні помилка на помилці, і ще кажеш що тобі занижували оцінки і відносили до рядів негативних учнів, та ти тільки й до них належиш!!!!!! Це ще один доказ того, що оцінки ставлять справедливо в цій школі. Хто хоче вчитися, той вчиться...
Відповісти

Гість2, 05 листопада 2013, 17:19
ви 100% істинний вчитель. коли будуть робити чистку вас залишать тому що ви навіть тут перевіряєте помилки... краще дивіться на суть на суть тексту, а не граматику. (мені доречі теж занижували оцінки і у мене з граматикою все нормально)
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 18:09
Господи Боже! Допоможи всім озлобленим опам'ятатись, дай хоч трошки добра в їхні душі і серця, бо не розуміють, що коять своїми язиками!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 18:15
Мої вчителі найкращі в світі! Може Вони в чомусь і помиляються, але я їх всеодно люблю і буду любити все життя!!! ЩО Б ВИ НЕ ПИСАЛИ І ЗУБАМИ НЕ СКРИГОТАЛИ 9 клас
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 18:16
Переатестація необхідна, ОСОБЛИВО У ПСИХОЛОГА!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 18:57
А при чому тут психолог? Чи у когось проблеми з мізками? ТО вже до психіатра:-) Чи хтось милить на її місце?
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 19:44
у вас одне виправдання.хтось милить на чиєсь місце.на кожне місце є людина.незамінимих нема
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:13
Дебіл ти, а не вчитель...
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 18:25
Відкриєм веб сторінку села Підбереж і будем там усе писати.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 18:54
Давайте
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 19:14
моя думка така.яка б дитина не була з неповагою,в першу чергу потрібно викликати батьків а не самим виховувати чужих дітей.батьки нехай самі розбираються.а той вчитель який бє чи обзиває,повикручувати руки в другу сторону.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:38
підтримую. крім того, в цьому ж дусі написано зу "про освіту".
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:37
підтримую
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 19:47
я вчитель косівської школи.у нас за такі вчинки вчителів батьки зробили б самосуд
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:32
а скільки можна звертатись?
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 20:44
люди,ви подуріли чи що.і вам не встидно.чого не зібрали батьків і вчителів і непоговорили як люди а в інтернет все викладаєте.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 21:23
Урвався людям терпець, все всплило на вех . Батьки молодці.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:04
Зачепило...Значить в ціль!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:08
Хто молодці?Ті пліткарки,що тупі,гнилі ,роз"їли задниці і лиш думають, де би поскандалити,замість того аби хоч трохи зайнятись своїми дітьми.Та ці мамаші у готовенькій новенькій школі вікно лінувалися помити,хіба що писки відкривати на батьківських зборах уміють!Та їхні діти ні привітатися, ні подякувати по-людськи не вміють!Та такі діточки святого би вивели із себе.Та я на місці вчителів сама тікала би з такої школи.Я не вчитель,а багатодітна мама і надивилась за час навчання дітей у школі всякого.
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:47
виходить ти перша пліткарка.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 19:39
Треба було не починати
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:26
Ще такого не було щоб через класну керівничку з 7 класу пішло 3 дітей в інші навчальні заклади,ганьба
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:07
Вася, не виправдовуй побиття нервами! Якщо, неврівноважена вчителька, то дома нехай сидить, а не до дітей ходить щодня. Повторюю, вчителі забули, а скоріше й не знали, законодавство про освіту і правила безпеки перебування дитини в навчальному закладі. Ненадання медичної допомоги - злочинне залишення дитини у небезпеці. Люди, ви що не знаєте, що дитину з скаргами на погане самопучуття НЕМОЖНА відпускати саму додому!!!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 22:37
ПЕРЕАТЕСТАСІЯ то серйозно)))). ПРочитав геть всі коментарі, Ржу вмираю... Найцікаввіше, що найзлобливіші коментарі, а краще сказати - виправдовування за тупорилий відкритий лист, - пишуть такі неуки, що аж інколи замислюввся, на якій то мові написано))). Їм реально на шоу "Розсміши комікі" потрібно... ВЗяли б своєю тупістю і обмеженістю інтелекту банк)))
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 9:15
Тоже ржу не можу. Давайте кожного другого жителя села так будемо обсуждати в неті-і анонімно, і прямо в очі. Тут бачу вже пів села зачіпили!
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 23:22
Нам - УКРАЇНЦЯМ - нічого не допоможе, Дурними були,- дурними й помремо. Не шкода що своя корова здохла, а шкода що сусідська ще живе. Заздрість, чорна заздрість і більше нічого. Вчать вас розумні люди: не пишіть дурниць в інтернеті. Самі ж собі шкодите. А ви... В село провели інтернет... ЦИВІЛІЗАЦІЯ
Відповісти

Гість, 04 листопада 2013, 23:42
А даній ситуації винні і учителі, і батьки, і діти. Вчителі в тому що не справляються зі своєю роботою, тому що кваліфікований вчитель ніколи не дозволить собі підняти руку на дитину, тим більше в молодших класах. Є інші методи виховання!!! Тай до батьків звертаються тільки коли потрібно здати кошти. Батьки в сою чергу, що не беруть участь у шкільному житті!!! Ви подивіться яка зараз чисельність на перших та останніх дзвониках, на шкільних святах!!! В дев'яностих роках ніде було голці впасти!!! Приходили з бабусями і дідусями, не говорячи вже про мам і тат. І шановні батьки не потрібно все дозволяти своїм дітям, тільки тому що вони все хочуть і ви знаходитись за кордоном!!! Навчайте поваги до старших, до учителів, до самих себе, як навчали нас!!! В наш час коли в щоденнику був запис, що мамі чи татові потрібно з'явитися в школу, ми не знали як про це сказати. А зараз діти перефразовують, і у всьому винними роблять вчителів!!! Шановні батьки приділяйте більше уваги своїм дітям, говоріть з ними. Дорогі діточки!!! насам перед звертаюся до вас!!! Майте повагу до вчителів, цінуйте своїх батьків, цінуйте те добро що для вас роблять усі. Навчіться визнавати свою вину і ви, тому що таких людей що визнають дуже і дуже мало!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:53
Вася, не виправдовуй побиття нервами! Якщо, неврівноважена вчителька, то дома нехай сидить, а не до дітей ходить щодня. Повторюю, вчителі забули, а скоріше й не знали, законодавство про освіту і правила безпеки перебування дитини в навчальному закладі. Ненадання медичної допомоги - злочинне залишення дитини у небезпеці. Люди, ви що не знаєте, що дитину з скаргами на погане самопучуття НЕМОЖНА відпускати саму додому!!!
Відповісти

Анонім, 05 листопада 2013, 17:21
Василь, відношуся до тебе з повагою. Люблю творчих і цілеспрямованих людей. Якщо ти не проти висловлю свою думку (вставлю 5 коп). До анонімок відношуся дуже навіть позитивно, якщо це не стосується брудного наклепу. Для керівника школи такі анонімки повинні бути як золота жила інформації. Тому що анонімка - це не спотворена інформація (що думаю те і говорю). Сам анонімки не пишу (окрім як сьогодні), але якщо мені підкидають - ніколи не пробую знайти автора. Справді ти не в курсі що робиться в школі. Ті вчителі яких ти згадав і справді дуже гарні вчителі. Але на жаль є "екземпляри". І ще звертаюсь до тебе і до всіх що вище писали про "безграмотність". Поважайте людей не залежно від того вміють вони грамотно писати чи не вміють. Кожна людина має право на висловлювання своєї думки. Не ображайся. І ще ти молодець. Так тримати. Часом заходжу на твій сайт.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:45
В міліції про неєвропецські методи розкажіть. Там вас уважно вислухають і справу відкриють відповідно законодавству. На дітей руку піднімати вздумалось?!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 8:15
Відкриєм веб сторінку села Підбереж і будем там усе писати.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 8:30
Непагана ідея!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 10:58
і гроші заробляти, щоб зняти ту чи іншу статтю або коментар
Відповісти

Гошовський Василь Іванович, 05 листопада 2013, 15:59
У цьому всьому по-перше криється загальне сільське безкультуря і лицемірство, в очі всі дуже добрі, всі бояться сказати свою думку, а точніше її не мають, максимум можуть от так підло анонімно критикувати та ще й без базових знань граматики. Я не в курсі того що робиться зараз в школі але, думаю багато тут перебільшено. Старанних і вихованих дітей апевне ніколи вчителі ображати не стануть. Можливо хтось і використовує "неєвропейські методи навчання" але і ціла система освіти в нас не європейська а ще совкового типу. Багато ще можна писати, але своїм вчителям я вдячний, зокрема Галині Богданівні за те, що навчила грамотно писати. І Ольга Ярославівна мене навчала, але чомусь нікого не била, думаю якщо когось і б'є то то тому що в тої дитини брак виховання і нерви не витримують. Я написав свою думку показавши себе, хай автор теж себе покаже.
Відповісти

Анонім 1, 05 листопада 2013, 17:07
Гарне вислжвлювання, анонім! Бачу Вас чогось тай навчили в школі, а то лишень паплюжать вчителів. Підтримую Вашу думку, хоча не згідна за шкільну форму- вона то прийнята, але чомусь в ній ходять тільки діти з початкової ланки, а старші класи ні. Тому прийміть, будьте добрі, до уваги, шановно дирекція! І щось загальних зборів давненько не було- здалося б зробити і поставити всі крапки над І. Дякую!
Відповісти

Гість2, 05 листопада 2013, 17:33
а я дивлюся і не дивуюся про те що люди у нас злісні я знав....ех маємо те що маємо.....
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:51
Я вчитель - ти дурень
Відповісти

Анонім, 05 листопада 2013, 16:48
А що таке добрий/поганий вчитель? Спробую намалювати образ справжнього і не справжнього вчителя. Справжній Вчитель: - сучасна творча особа і "заражає" творчістю своїх учнів. - добре обізнаний з своїм предметом - вміє передати знання тим що хочуть їх отримати і не тільки тим; - охайний, акуратний, пунктуальний. Вимагає цього від учнів. - "горить" на роботі і "запалює" своїм предметом учнів - вміє зацікавити учнів своїм предметом - завжди коректний у відношенні до учнів, колег - не має "любимчиків" (має неупереджене ставлення до учнів) - завжди толерантний (поважає думку учня, колеги по роботі). - ніколи не залишить без уваги запитання учня щодо предмету - вчить і безперервно вчиться сам. НЕ справжній учитель(фальшивка): - похмура, неохайна особа; - не пунктуальний; - з предметом слабо обізнаний, або предмет знає, а навчити не вміє (знає для себе) - приходить до школи відбути уроки (в такого вчителя учні теж) - постійно гримає на учнів, б’є, обзиває; (психологічно не стійка особа) - в колективі - "середнячок"; - в класі завжди правий він. "Я вчитель - ти дурень". (психологічно не стійка особа); - не терпить "зайві" і "мудрі" запитання; - "вчений". Не навчений, а "вчений" (не доконана дія). Йому вчитись не треба. Він "все знає". При нагоді хочу подякувати хоча і не ідеальним, але дуже хорошим Вчителям. Ярослава Онуфріївна, Галина Степанівна, Петро Прокопович, Олег Олексійович, Дарія Володимирівна, Микола Іванович, Мирон Кирилович, Антон Михайлович, Віра Федорівна, Віра Євгенівна, Володимир Богданович, Надія Йосипівна, Людмила Василівна, Михайло Іванович, Григорій Олексійович дуже приємно було з Вами працювати здобуваючи знання. Дякую Вам. Жалкую що особисто не зміг подякувати деяким з них. Не встиг... Звертаюсь також до керівництва школи. Знаю що будуть це читати. Уважно підбирайте кадри. При необхідності міняйте як шкарпетки (вибачте за порівняння). Підтримуйте в школі залізну дисципліну щодо поведінки учнів і вчителів і щодо дрескоду. Учні одягаються тільки в прийняту школою уніформу. Вчительський колектив: чоловіки - класичний костюм і галстук, жінки - ніяких міні вище колін, ніяких відкритих декольте, (ви справжній вчитель і йдете до дітей на урок), а решту все що не виходить за рамки етикету (жінкам завжди можна більше ;-) Налагодьте тісний зворотній зв’язок з вчителями, батьками, учнями щоб володіти інформацією і тримати ситуацію під контролем. Працюйте жорстко (не жорстоко) і неупереджено по відношенні як до учнів так і до колективу вчителів. Результат оцінять всі. От так бачу школу я. Припускаю (і впевнений) що у Вас думка інша, або дечим відрізняється. Не розпалюйте дискусію. Будьте толерантними. Висловлювання своєї думки радо приймається.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 20:52
Я вчитель - ти дурень
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 19:24
Прямо як в гестапо!!! Вчитель - це жива істота, а не робот!!! Ще б ви, курви, платили за роботу вчителям належно, а то кидаєте копійки , щоб лише могли жевріти, а не жити і творчо працювати!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 18:33
Я підтримую цього автора ТІЛЬКІ ПОРЯДОК ЗРОБИТЬ МІЦНУ ДРУЖБУ, у цьому триугонику!!!!
Відповісти

Гість2, 05 листопада 2013, 17:35
ласкаво просим в "зоопарк" тобі тут в очі будуть раді....
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 18:29
Я підтримую сього автора ТІЛЬКІ ПОРЯДОК ЗРОБИТЬ ДРУЖБУ
Відповісти

Адекватний, 05 листопада 2013, 19:33
Ти мене вбив своєю граматикою! Клас, невігласе!!! Я смяюся із задоволенням!!! Таким вже бути! Сило, пидагог,уцій,відношиння,вяких, батки,вчмтилі, бють, наце, свойіх,дисцепліну, нетільки, Явдокія, вшолі, пенційного, вистачит, свойі і багато інших помилок... Хто тебе навчав української? Сідай, неуку, два!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 18:27
Я підтримую сього автора ТІЛЬКІ ПОРЯДОК ЗРОБИТЬ ДРУЖБУ
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 18:00
Я сам випускник цієй школи так я підтвержую належного відношиня до учніу немає. Є обрані учні вяких батки краше заробляють!!! Якшо вчитилі і бють дітей то наце є причина., Батки виховуйте свойіх дітей належним чином шоб поважали вчителів,поважали дисцепліну... Шодо вчителів пенсійного віку, в нашій школі нетільки Явдокія Михайлівна вшколі половина колективу пенційного віку.Вдячний вам за вашу працю,але вистачит дайте і молоді спробувати свойі сили уцій справі!!! Внашому силі багато молоді з дипломами пидагога просто сидять вдома немає місця праці...
Відповісти

Марія, 05 листопада 2013, 20:41
Читайте статтю ,курви, "Гаряча лінія. Дирекція школи відкидає звинувачення" Учіться як треба писати... Я пишаюсь таким директором
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:09
Я тоже!!!!!!!!!!!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:13
А по суті сказати нічого? Пишіть по темі і не флудіть про граматику
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:05
Я в шоці, таке враження, що в цьому селі взагалі не було вчительок укр.мови. Наскільки неграмотні люди. Зараз є коректорські програми в комп`ютері. Лист би хоч перевірили.
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 20:04
Це незначить що всі коминтарі пишуть жителі цого сила це можуть писати інші користувачі інтернету...
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:32
Молодець!!!!!!!!!!!!!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:17
Так другу жалову напишем у Верховний суд України!!!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:18
Авангардовий театр ХХ століття відпочиває поряд з такими сільськими перлами. Плачуть Семюел Беккет, Ежен Йонеско, Альбер Камю і Жан-Поль Сартр. У безсиллі кусають губи нобелівські лауреати драматурги
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:36
Я в шоці від коментарів. Невже в нас такі тупі і примітивні люди? Мені в голові не вкладається як так можна? Долинський район на висоті. Жіночки з чорним піднебінням.
Відповісти

Пилипів Ірина, 08 листопада 2013, 10:15
І вибачте за помилку,"згуртуватись" )))
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:11
А чому тільки жінки?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:14
ДУЖЕ ДЯКУЄМ ЗА КОНСУЛТАЦІЮ.
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 14:03
А вчителі вже господарями села стали? Недоторканна каста?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 21:49
Що це за ексгібіціонізм по-долинськи?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:01
Як зареєструвати написану заяву (до відома батьків): - у приймальні директора школи зобов язаний бути журнал реєстрації вхідної кореспонденції. Наполягайте зареєструвати у ньому вашу заяву та присвоїти їй номер з датою; - також у приймальні Голови сільради можна за таким же порядком зареєструвати заяву. Не бійтесь і звертайтесь письмово до районного управління освіти, обласного та Міністерства освіти. Дитину з синцями, ранами, порізами не забирайте зі школи, поки за вашим викликом не приїде участковий працівник міліції та не зафіксує факт нанесення вашій дитині тілесних ушкоджень ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Благо у дітей є мобільні телефони. Відтепер просіть їх телефонувати вам, коли їх битимуть об парти головою. Чому про це не написала у своєму відкритому листі пані Директор? Чому сама не поїнформувала батьків про можливість ПИСЬМОВОГО, ДОКУМЕНТАЛЬНО ЗАВІРЕНОГО діалогу? Чому пані Директор не інформує, що "усний діалог" і надалі даватиме їй можливість легко заперечувати недостойну поведінку вчителів, якщо така буде? Батьки!!! Не допускайте фізичної та моральної наруги над своїми дітьми! Якщо ви не взмозі їх захистити, забезпечити їх безпеку, зростання у здоровій обстановці, тоді хто? Повторюю, не бійтесь звертатись за допомогою та консультацією до фахівців районного чи обласного управління освіти. Якщо дитина розповіла про недостойну поведінку вчителя, не полінйтесь, зателефонуйте до віддулу освіти в приймальню, запитайте, хто по телефону може вас проконсультувати. Вам пояснять де зупиняється виховний процес і починається наруга і як це припинити. Просіть письмово перевірок, відкритих уроків, комісій - нехай вчителі школи приведуть себе в порядок і згадають до КОГО вони приходять кожен день. Не виправдовуйте вчителів малою зарплатою, або нервами - вони знали про це і все ж вирішили вчителювати. Допоможіть їм чемно вчителювати далі.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:32
хто це писав? Може ви ще псів і котів навчите писати супліки на господарів?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:48
А вчителі вже господарями села стали? Недоторканна каста?
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:57
Недоторканна каста була в Індії, вона справді недоторканна, бо до них гидко було торкатися. Я приїду особисто викладати батькам українську мову. Багато не візьму. Трохи м`яса, меду, яєць, сметани тощо.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:16
ДУЖЕ ДЯКУЄМ ЗА КОНСУЛЬТАЦІЮ.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:06
В Підбережі всі породисті,ЧОРНЕ ПІДНЕБЕННЯ МАЮТЬ.
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 22:24
Ото франківські піжони мають чим потішитися. Дорогі бойки, не опускайтеся до такого низу. Нижче не буває.
Відповісти

Бетмен, 05 листопада 2013, 23:12
всім привіт!!!все в школі нормально. Викладачі хороші!Якщо дитина старанна то проблемм не повинно виникати ніде, в мене не виникало проблем в школі- не виника є й зараз в універі!!!Євдокія Михайлівна досвідчений викладач.Мене вона вчила нічого поганого сказати не можу,такий викладач дасть фору любому!!!!а судячи з грамотності написання тексту звернення мудра людина це не писала!!!А на рахунок їдальні:то на мою думку батьки повинні виховувати дитину щоб вона купляла тільки корисну їжу!!!
Відповісти

Бетмен, 05 листопада 2013, 23:13
В школі вчителі до учнів й так ставляться максимально лояльно!!!!Це добре відчутно коли їдеш вчитися в універ!!!
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 23:17
Читаючи всі коментарі до статті, дивуюсь вам!!!!! Я не з вашого села , але коли б з моєю дитиною таке робили ,я б не писала анонвмні статті для пліток,а просто збирала докази і подавала до суду.І не розумію чому ви боїтеся. А ще скажу,сучасні діти не подарок, але ж є вчителі котрі знаходять підхід до учня....Справжній вчитель завжди знайде методи виховання!!!!Але і батькам раджу звернути увагу на виховання дітей...
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 17:53
Ще тебе тут не вистачало...Не лізь у наше болото, жабо!
Відповісти

бетмен, 05 листопада 2013, 23:22
...а вобше вам делать нє.ер!!!!нічо зараз сніг впаде будете його лопатити!!!!!.)
Відповісти

Микитин, 06 листопада 2013, 19:53
ановні батьки "ображених діточок"!Я не перший день спостерігаю за Вашими репліками і думаю:"Де ж дно у тій бочці,з якої ви черпаєте бруд ,котрий виливаєте на голови вчителів та ваших опонентів?".Озирніться,проаналізуйте,чог о такого ви досягнули у своєму житті,що дає вам право ображати і принижувати інших? Хочу висловити власну думку з цього приводу. Я вважаю,що кожен має починати з себе.З персональної відповідальності за свої слова,думки,вчинки.Відповідальності за належне виховання дітей.Своїм дітям я намагаюсь прищепити такі риси:шанобливе ставлення до людей,наполегливість у навчанні,любов до праці,небайдужість до чужої біди.І поки що нічого поганого про своїх дітей ще не чула.Значить ,я на правильному шляху. Наступне.З будь-якої ситуації треба виходити з гідністю і завжди залишатись Людиною.У кожній професії є некомпетентні,не на своєму місці люди.Але дозволяти собі ТАКЕ по відношенню до Євдокії Михайлівни? Зупиніться!Хоча би з поваги до віку і стажу.Вона вчила мого сина.І я завжди дивувалася її витримці,спокою,врівноваженості.Основу,ф ундамент цих знань,які має моя дитина заклала шановна Євдокія Михайлівна. І останнє.Ви пишете:"один хлопчик,одна дівчинка,відпустили -не відпустили ,занизили оцінки,набили"Але хлопчик чи дівчинка мають прізвище і ім"я,а події конкретні дату і місце,бажано підтвердження.Тоді це факти.У протилежному випадку це - брутальний наклеп.С Х А М Е Н І Т Ь С Я!!! З повагою до всіх Галина Василівна Микитин. P.S.Якщо маєте намір дістати мене образливими словами,навіть не намагайтесь.Мене це не зачепить.
Відповісти

Гість2, 31 грудня 2013, 7:12
ти херню лічиш....
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 20:28
Шановна Євдокія Михайлівна порушила правила безпеки перебування дитини у навчальному закладі, що підтвердила Директор школи у своєму відкритому листі. Дай Бог, щоб вона не відпустила до дому диту саму з інсультом, бо зовні дитина виглядатиме здоровою. Також, дитина виглядає здоровою з запаленим апендицитом... Це так, для роздумів, кому ви доручаєте своїх дітей і як їх захищає Директор школи
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 20:01
ШАНОВНІ
Відповісти

Гість, 05 листопада 2013, 23:53
Я ридаю, як згадаю Діла незабуті Дідів наших. Тяжкі діла! Якби їх забути, Я оддав би веселого Віку половину. Отака-то наша слава, Слава України. Отак і ви прочитай[те], Щоб не сонним снились Всі неправди, щоб розкрились Високі могили Перед вашими очима, Щоб ви розпитали Мучеників, кого, коли, За що розпинали! Обніміте ж, брати мої, Найменшого брата — Нехай мати усміхнеться, /354/ Заплакана мати. Благословить дітей своїх Твердими руками І діточок поцілує Вольними устами. І забудеться срамотня Давняя година, І оживе добра слава, Слава України, І світ ясний, невечерній Тихо засіяє... Обніміться ж, брати мої. Молю вас, благаю!
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 0:19
ь
Відповісти

Пилипів Ірина, 06 листопада 2013, 13:50
Шановні педагоги,що стосується сільської школи,завдячую я лише своїй першій вчительці Андрушко Лесі Володимирівні.Це людина з характером і вчитель від Бога,шкода що обставини в колективі школи не сприяли її перебуванню там.Але весь мій клас погодиться,що коли вона приїхала на випускний,у нас на очах були сльози.Потім пригадую відсутність англійської мови як предмету від 5 по 7 клас,часту зміну вчителів і нульовий рівень знань школярів,який залишився і до сьогодні.Ті хто мали бажання і можливість здобували середню освіту в інших закладах за межами села.Можу порівняти нашу школу з ліцеєм,в якому навчалась.Не важлива кількість учнів,розмір школи,характери дітей і вчителів.Все базується на відповідальності.Якщо дитина відповідальна,то вона не створюватиме конфліктів і старанно вчитиметься.Якщо вчитель відповідальний,то він буде дипломованим і освіченим фахівцем,в якого обов'язок переважить над темпераментом.Ще за часів мого навчання я пригадую як класний керівник Ольга Ярославівна била хловці по потилиці за непослух,але ми тоді це по іншому сприймали,швидше жартома)Теж багато вчителів пенсійного віку нас вчили,але їх вина лише у тому що на рівні держави проблема малої пенсії змушує працювати до старості.Саме тому випускники вишів не можуть влаштуватись на роботу.Школу зробили на славу!Це я як сусідка стверджую,але про якість будинку мови бути не може!!Раджу згортуватись батьківському комітету для вирішення низки внутрішніх питань.
Відповісти

Гість2, 31 грудня 2013, 7:06
молодець Іра....R.S.
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 19:15
Слухай, ти ,ДЕбілий! Ти навіть не вартуєш про неї згадувати!
Відповісти

Пилипів Ірина, 06 листопада 2013, 14:16
І вибачте за помилку,"згуртуватись" )))
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 17:58
Неграм слово не давали...Андрушко була тупоголовою і неадекватною...бачу і вихованці її такими стали
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 19:36
Автор гідна поваги, хоча б тому, що відкрито написала свою думку. Було б дуже корисно знати ім я пана, що так висловлюється. Заради справедливості.
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 19:33
Бачу, лишились самі адекватні... М-да... Ось і справжня культура сільських жителів, навчених "святими педагогами від Бога" ..
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 15:23
Теперішніх дітей треба бити і слухати чи дихають (так каже народне прислів'я), а батьки ще й захищають! Та що ви за батьки такі? Нащо ви позорите Підбереж через такі суперечки в інтернеті? Вам не встидно?
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 19:22
))) Етнопедагогіка, якщо вам так краще, не відповідає нормам сучасного кримінального, адміністративного та цивільного права. Про стрілянину ви завчасно говорите, в Україні досить жорсткі правила придбання та легального зберігання зброї. Краще прокоментуйте випадок злочинного залишення дитини у небезпеці у Підбезькій школі. Чим керувалась вчителька відпускаючи без нагляду дитину зі школи? Точно не інструкцією з безпеки навчально-виховного процесу, яку вона забов язана дотримуватись. Певно, щось з етнопедагогіки згадала.
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 15:39
Побиття дитини, нанесення тілесних ушкоджень особами від яких вона морально або матеріально залежить, карається кримінальним кодексом України. А народні прислів я - пережитки рабського минулого України. Ми народжуємо і виховуємо дітей у вільній, незалежній країні, слава Богу, і право батьків захищати законні інтереси дитині та приймати участь у навчально-виховному процесі передбачені Законом України "Про освіту". Припиніть виправдовувати, непрофесійних, некультурних, злобних, нервових, байдужих до процесу науки вчителів. Якщо не знають як мотивувати дітей не порушуючи законодавство, нехай працюють в колоніях зі злочинцями, а не плюндрують дитячі сердця і не ламають психіку дітей.
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 19:28
))) Етнопедагогіка, якщо вам так краще, суперечить чинним нормам кримінального, адміністративного та цивільного права. Про стрінянину ви завчасно турбуєтесь, в Україні досить жорсткі правила придбання та зберігання зброї. Ви краще прокоментуйте випадок злочинного залишення дитини у небезпеці у Підберезькій школі. Чим керувалась вчителька? Точно не інструкцією з безпеки навчально-виховного процесу. Певно, щось з етнопедагогіки згадала. Також, чекаю вибачення від вас за хамське звернення до мене.
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 18:01
Рабське минуле? Придурку, то називається етнопедагогікою...Нахапались з-за кордону сучасних методів виховання...а тепер будемо чекати коли по школах почнеться стрілянина?
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 15:44
Ви що здуріли? Таке писати! Який монастир? Де ви таке чули? Хто закриє школу і зробить монастир? Для чого? Ми маємо чудову церкву, а монастир у Гошеві є! Ніхто і ніколи не закриє школу! Не допустимо!
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 15:42
Ви що здуріли? Таке писати! Який монастир? Де ви таке чули? Хто закриє школу і зробить монастир? Для чого? Ми маємо чудову церкву, а монастир у Гошеві є! Ніхто і ніколи не закриє школу! Не допустимо!
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 18:00
Люди добрі, ви точно всі подуріли!!!!!!! Який монастир? У всіх бачу уява розгулялася- ви що не маєте, що робити? Почали тему зі столової, а закінчили монастирем!!!!!! Жахіття!
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 15:40
Ви що здуріли? Таке писати! Який монастир? Де ви таке чули? Хто закриє школу і зробить монастир? Для чого? Ми маємо чудову церкву, а монастир у Гошеві є! Ніхто і ніколи не закриє школу! Не допустимо!
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 15:34
Люди добрі, та хіба ви не розумієте, що то католики зробили оцю суперечку між односельчанами? Вони хочуть закрити нову школу і в цьому гарному приміщенні зробити свій монастир біля католицької церкви. Про це давно йде мова, ви всі це добре знаєте, але тут гризетесь між собою і позорите село
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 18:04
А коли школу закриють на карантин? Бачу, що хтось з батьків оскаженів, треба прививки всім зробити...
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 19:13
Що, знов когось побили?
Відповісти

Гість, 07 листопада 2013, 16:11
...діти побиті...
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 20:31
бо нерозібрались полюдськи.не треба було всяку гадость писати а прийти до школи і лічно поговорити і розібратись.
Відповісти

Гість, 07 листопада 2013, 10:57
...діти побиті...
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 19:02
ПИСАЛИ БАГАТО, А ТОЛКУ НІЯКОГО! ЧОМУ?
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 20:43
Давайте закривати цю тему .Скоро празник в селі!!!! Гості на порозі.
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 23:04
...діти побиті...
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 20:55
Алілуя!!!
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 20:53
...діти побиті...
Відповісти

Гість, 06 листопада 2013, 23:26
С Х А М Е Н І Т Ь С Я!!!!!!! Люди добрі!
Відповісти

Ізя Срулєвіч, 07 листопада 2013, 12:09
Відключіть в ївхньому селі інтегрнет ато задовбали коментагріями. Пока читав 2 грази заснув.
Відповісти

бетмен, 06 листопада 2013, 23:48
...а вобше вам делать нє.ер!!!!нічо зараз сніг впаде будете його лопатити!!!!!.)
Відповісти

Гість, 07 листопада 2013, 12:52
слава Богу, що є у нас правда іф. Усім здоров'я, бо як кажуть українці головне не наука, а здоров'я. А ще шкода людей, які на рівному місці наживають собі ворогів.
Відповісти

В-93, 07 листопада 2013, 22:44
Дорогі односельчани, РИБА ГНИЄ З ГОЛОВИ. Давайте жити дружно. ВЧИТЕЛІ ставтесь до дітей,як до своїх РІДНИХ.ВСІ ДІТИ ХОЧУТЬ ОСОБИСТОГО ПІДХОДУ!!! А ви батьки з дітьми, ставтсь до вчитилів, як до старших сестер і братів. НЕДОРОЗУМІННЯ ПОТРІБНО ВИРІШУВАТИ, А НЕРОЗПАЛЮВАТИ! ВИБАЧТЕ ВСІМ І ВСЕ. ПООБІЦЯЙТИ САМИ СОБІ, ЩО ВЕСЬ ЦЕЙ НЕГАТИВ НІКОЛИ НЕПОВТОРИТЬСЯ.Будуйте все добре та приємне,те що можна з собою взяти. ЩО ЗЛОДІЙ НЕВКРАДЕ, ЩО МІЛЬ НЕЗЇСТЬ,ЩО ВОГОНЬ НЕЗНИЩЕ,ЩО ВОДА НЕЗАБКРЕ.І ВСЕ ЦЕ НАЗИВАЄТЬСЯ ДУХОВНЕ БАГАЦТВО. Нас зло з усіх сторін оточує і без цього. Ще хочу побажати терпіння, старання, справедливості та БОЖОГО БЛАГОСЛОВЕННЯ. З ПРАЗНИКОМ ВАС УСІХ.
Відповісти

бетмен, 07 листопада 2013, 22:57
...а вобше вам делать нє.ер!!!!нічо зараз сніг впаде будете його лопатити!!!!!.)
Відповісти

Гість, 10 листопада 2013, 13:35
ви тільки те і робите, що займаєтися плітками!!! перестаньте позорити нашу школу, і село!!!!
Відповісти

Гість, 11 листопада 2013, 16:08
У нашому селі прекрасна школа,хороші вчителі та різні по характеру дітки та батьки.І як би нескладалися стосунки між дітьми вчителями та батьками це треба вирішувати культурно і спокійно. Як можна звинувачувати у чомусь вчителів коли батьки пишуть такі коментарі.Тоді питання в тому яке виховання у ваших дітей і чого ви їх вчите дома?????
Відповісти

Юрій, 12 листопада 2013, 21:07
«ПРАВДА.if.ua» дотримується принципу незаангажованого, зваженого професійного аналізу та інформування. Переконайтеся у цьому і Ви! Саме це декларує редакція у своїй роботі. Щось не бачу такого принципу. Але хочу сказати інше. З наданої інформації зрозуміло, що лист надійшов від представників батьківського комітету. Для цього і створюють батьківські комітети, щоб для навчання та допомоги в навчанні, вирішення інших питань (харчування дітей, умови навчання та ін.) залучались батьки. Щось не віриться, що жодне питання не ставилось на зборах в школі. Якщо це так, тоді листа писали не представники батьківського комітету. Тому не думаю, що дирекція школи настільки впевнено себе почуває, щоб не вислухати та вчасно не відреагувати на зауваження чи пропозиції батьківського комітету на шкільних зборах. Це в наш час треба бути хіба що родичем президента, щоб собі таке дозволити. Тому думаю, що листа написано з метою дискредитації школи та вчителів. Щодо опублікування листа на сайті ПРАВДА.if.ua, то рекомендую сайт перейменувати на "ПЛІТКИ.if.ua". Це по крайній мірі буде справедливо і кожен буде знати що читає. Це так як на парканах, в ліфтах та де інде пишуть різні слова про різних людей, але ніхто не підписується і весь цей бруд стирається комунальними службами. В даному випадку писаниною на парканах займається редакція інтернет видання, а прибиральниками сміття - чиновники, бо реагують на такі необгрунтовані звинувачення.
Відповісти

Гість, 31 грудня 2013, 13:00
Мабуть багато дописувачів не знає що таке IP-адреса,що приклавши невеликі зусилля,все приховане стане явним.
Відповісти

Гість, 01 січня, 23:37
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Відповісти

Додати новий коментар



Погода, Новости, загрузка...

Погода, Новости, загрузка...



Останні новини по темі: