9 C
Ivano-Frankivsk
Вівторок, 27 Жовтня, 2020
Головна Суспільство Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського...

Телеканал “регіоналів” “NewsOne”, отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського “журналіста” Коцаби про Майдан та АТО

Нацрада з питань телебачення та радіомовлення оголосила попередження і оштрафувала телеканал NewsOne на 105 625 гривень через висловлювання ведучого Руслана Коцаби.

Про це повідомляє Детектор медіа.

У випуску програми Я так думаю Руслан Коцаба заявив, що на Донбасі відбувається «збройний громадянський конфлікт» і ключем до його вирішення є правова оцінка подій 2013−2014 років.

На думку Коцаби, під час Євромайдану «група змовників», яка нібито «прикривалася тисячами протестувальників» «захопила владу».

«Олігархи, яких влада Януковича не допускала до владного корита, раптом хитро, прикриваючись буцімто Євромайданом, патетикою Революції гідності, перехопили фінансові потоки у держави і направили їх куди? У власні кишені. Незаконне збагачення і було метою оцих „євромайданівських бариг“. А не якесь там примарне європейське майбутнє, НАТО, Євросоюз і тому подібне», — переконаний Коцаба.

За його словами, «повсталий Донбас спробували підкорити за допомогою танків та авіаційних бомб».

Київська влада має визнати, що використання збройних сил проти мирного населення є злочином, на який не поширюються терміни давності», — сказав він.

Коцаба вважає, що «київські змовники» та «зрадники» нібито незаконно проголосили «якесь там АТО».

«Ну і, відповідно, донецькі і луганські відповіли 12 травня, нагадую, майже через місяць пізніше, створенням так званих ДНР і ЛНР», — сказав він.

Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
Козак,Медведчук, Рабинович, Бойко

Довідково:

Власники телеканалу NewsOne :
  • До серпня 2010 року канал належав Рудольфу Кірносу, власнику телеканалу RU Music;
  • Серпень 2010 — 50 % акцій каналу перейшло медіахолдингу Вадима РабіновичаMedia International Group (MIG);
  • 12 травня2011 — замість ТОВ «Реаліті Ті-Ві», власником інших 50 % акцій каналу став особисто Вадим Рабінович;
  • Січень 2012 — обидва пакети акцій консолідувалися у безпосередній власності Рабіновича;
  • Січень 2014 року — 31 серпня 2018 — член партії «НАШІ», до цього «За Життя», «Опозиційного блоку» і «Партії регіонів», нардеп Євген Мураєв[18].
  • 31 серпня — 5 жовтня 2018 — Андрій Портнов, колишній заступник голови Адміністрації Президента Віктора Януковича (2010—2014), народний депутат VI-ого скликання ВР від партії «Батьківщина» та юрист
  • 5 жовтня 2018 — Тарас Козак, народний депутат VIII-ого та IX скликань ВР від фракцій «Опозиційного блоку» та «Опозиційної платформи — За життя», відповідно, права рука Віктора Медведчука
Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
Підписка
Сповіщення про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
  • Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
  • місто
- РЕКЛАМА -
  • Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
  • Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
- РЕКЛАМА -
  • Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
  • Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
  • Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
  • цитадель
  • Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
- РЕКЛАМА -
  • Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
  • Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
  • Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО
  • Телеканал "регіоналів" "NewsOne", отримав більше 100 тисяч гривень штрафу через висловлювання франківського "журналіста" Коцаби про Майдан та АТО

ВАЖЛИВЕ!

Днями в Карпатах знімали чергове тревео-шоу. Про це повідомив відомий прикарпатський грибник Юрій Соломченко, пише Типовий Франківськ. "Просто дорога в Карпатах з передачею "Вдома Краще", - йдеться в дописі. "Вдома краще" - нове дітище творців "Орел і Решка". В рамках проекту Женя Синельников їздить по містах України і визначає їх туристичний потенціал.

У Карпатах знімали тревел-шоу “Вдома краще” ФОТО та ВІДЕО

0
Днями в Карпатах знімали чергове тревео-шоу. Про це повідомив відомий прикарпатський грибник Юрій Соломченко, пише Типовий Франківськ. "Просто...
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x